czwartek, 11 kwietnia 2013

Wczoraj krojone mydła....

od dziś czekają na swoją kolej....za jakieś 6 tygodni będą ok.

a zapachy....
1 to o zapachu drzewa różanego i cynamonu,
2 ma zapach mandarynki i grejpfruta....

Wlewając olejki eteryczne, myślałam że troszkę przesadziłam z ilością zapachów, jednak podczas krojenia tej intensywności nie ma....z drugiej strony to dobrze , bo niektórzy nie lubią zbyt pachnących mydeł.


mydło ''łączone'' 
coby efekt był zaskakujący i oryginalny zawsze 3 foremka jest mieszaniną zapachów...
w tym przypadku 
róża cynamonowa i 
mandarynkowy grejpfrut...



coby śmieszniej było, ten wrzos miał być kolorem niebieskim...
niespodzianka w kolorach wyszła....



na pierwszym planie mandarynka z grejpfrutem....



Obydwa rodzaje mają ten skład tłuszczy, tj;
olej rzepakowy,
oliwa z oliwek,
tłuszcz palmowy, 
olej winogronowy i
olej rycynowy.

teraz czekamy na 20 maja...

jutro misiek kręcił będzie peelengujące...

Z dłubanek są i stare już dokończone i nowe....
nauczyłam się tych płaskich gąsieniczek i chyba wsiąknę w nie na całego.



dziś w niej poszłam na pobranie krwi...na oddziale spotkałam lekarkę, która ma już 3 moje plecionki....no i zostałam bez kwiecistej...

zdjęta z nadgarstka została...i zakupiona.



ta z resztek powstała, ale bardzo mi się podoba i pewnie zostanie u mnie.


ta już ma właścicielkę, co prawda właścicielka jeszcze nic o tym nie wie...
ale jutro się dowie...




Muszę zakupić odpowiednie końcówki do moich płaskich....
miałam ale jakoś i czasu i chęci nie było, bo jak człowieka coś boli , to już wszystko inne na dalszy plan odchodzi.
 Dziś wieczorkiem usiądę i zamówię, bo mam też do zrobienia 5 następnych.

Jako że już 6 tygodni minęło, są już gotowe, spakowane i czekają na nowych właścicieli...
moje mydełka...

I tu  prywatę robię gdyby ktoś chciał zakupić, zapraszam na priv FB
lub maila...

3madalena@gmail.com






Pozdrawiam serdecznie...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz