piątek, 18 marca 2016

Mydlany post

dziś będzie.
Witam po krótkiej przerwie.Absencja na blogu była spowodowana okupacją kompa przez innych członków mojej rodziny... (piszę o małżu), którym w głowie nowe gry były...o ja biedna musiałam siłą się domagać chociaż chwilowego dostępu. Dziś małża dopadła niemoc, a ja korzystam...
 Mydeł kilka zrobiłam, niektóre z nich jeszcze nie nadają się do użytku, więc cierpliwość będę u
skuteczniać nadal.

proszę Państwa o uwagę, przedstawiam mydło numer 5
Mydło ubijane, lekkie puszyste o zapachu geranium....





miałam problem coby budyniu do paszczy nie wkładać bo tak apetycznie wyglądał...
zobaczcie sami.





mydło nr. 6

ubijane o delikatnym zapachu kwiatowym. 



Mydło nr. 7
z siarczanem magnezu.
tu pojawia się  moja dygresja...najpierw poczytaj, zapytaj , potem dopiero wprowadzaj nowe...
sprawdziłam się mydli, jednak dopiero po 4 tyg. zobaczymy co w trawie piszczy.




Mydło nr. 8
o zapachu lipy..
zostały tylko 3 kawałki..


Mydło nr.9
na maceracie z bodziszka, z kwiatami nagietka...




Jak nazwała je Ania Pietrzyk... morska toń....
dziękuję Aniu.

Mydło nr. 10
Paczula z cytryną...
w dwóch odsłonach.





Mydło nr. 11
paczula z bergamotką.



na niektóre trzeba jeszcze poczekać, aby dojrzały.
O gotowych do użycia poinformuję za 2 tygodnie.
Pozdrawiam serdecznie mydlących  i nie tylko ;)










3 komentarze:

  1. Na początku myślałam, że to rewelacyjne ciacho, a tu ........ MYDŁO, ale jakie rewelacyjne. Jakie ciało musi być po nich "smakowite". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samakowicie nawilżone jest owszem, zapach ...zapach jest ulotny. trąci charakterystycznym mydlanym do którego trzeba się przyzwyczaić. Ja lubię nawet bardzo, lubię nim myć twarz bo świetnie zmywa nawet makijaż...
      u mnie w produkcji mydła, chodzi głownie o samo robienie, bo przepadłam , przepadłam jak już wcześniej w drutach, szydełku, koralikach. I powiem jedno dzień lub tydzień bez mydła to stracony czas.
      Dziękuję Kasiu za miłe słowa.komplementy zawsze przyjmuję. przyjmuję nawet zamówienia na mydło ;)pozdrawiam serdecznie.

      Usuń