środa, 15 czerwca 2016

Okupant komputera....

w pracy, więc teraz ja na swej podusi przy kompie zasiadłam i zaległości Wam pokażę.

 22/2016   Chusta z tej samej przędzy już była

 Tamta w rogal, ta niby też, ale kanciaste rogi ma  ;)
Efekt jednak, ciekawy wyszedł i bardzo zadowolił koleżankę, która stała się jej właścicielką od pierwszego jej ujrzenia. Wzory jak zwykle na żywioł szły/trochę tego trochę tamtego.




ale mam jeszcze jakieś kłębuszki , pewnie cos małego wyjdzie.

23/2016 zawieszka haftem koralikowym.
Nie przypuszczałam nigdy że z igłą  się przeproszę i i połączeniu z koralikami będzie to coś co lubię chyba ostatnio najbardziej. Wiele blogów przejrzałam, poczytałam fachowa literaturę, i sama spróbowałam. To co pokazuje jest jeszcze początkiem przygody, niedopracowaniem moim, związanym z brakiem odpowiedniej techniki, praktyki i filcu oczywiście. Kupiłam, jak najbardziej , ale nie taki jak potrzeba.....
zawieszka ta pojechała do mamy, jako prezent na dzień matki.Obdarowana bardzo zadowolona, nadmieniam.


już wiem ze trzeba kilkakrotnie wypełniać nitką koraliki. .Wtedy się i lepiej ułożą i będą lepiej wyglądać. Kasia powiedziała ze pierwsze koty za płoty...



23/2016 ślimak, jak to pan szef stwierdził, jest dla mła...
Ta niby lepsza już, ale do końca nie jestem zadowolona. 
Noszę jednak, bo mimo wszystkich niedoskonałości jest tylko moja, własna...
umówmy się oryginalna....ot/




robię 2 następne, ale już widzę postęp w swoim działaniu...lepiej wyglądają niż te pierwsze.
Pozdrawiam serdecznie. Teraz ja idę okupować kanapę i dłubać ośmiorniczki, bluzkę....i zaraz coś następnego wymyślę, o jeszcze mam 2 romanse. Jak ja to mówię, bo już mnie tak coś  do szczęśliwych zakończeń ciągnie.

6 komentarzy:

  1. Piękna chusta w cudownym kolorze :-)
    Naszyjniki cudne! Szczególnie podoba mi się ten Twój - jest fantastyczny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze kilka małych kłębuszków, może wyjdzie niewielki rogal. Ja zazwyczaj chusty robię i rozdaję. Lubię te formy. Bardzo podoba mi się Twoja niebieska z prawych oczek. Nawet poprosze o wzór, ewentualnie skąd go kupić.Kolory w pomarańczowej zawieszce jak najbardziej moje. Mam naszykowane następne koraliki na sporą kolię dla siebie, tym razem w zieleni i niebieskim. Pozdrawiam i jk zwykle dziękuję bardzo za miłe słowa.

      Usuń
  2. Chusta jedt przepiękna 😍 Broszki rownież chociaz chyba najbardziej uwielbiam Twoje frywolitki 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto frywolka na rzecz koralików w odstawkę poszła, ale powróci.

      Usuń
  3. dziękuję bardzo. Koleżanka jest zachwycona także bo jest nową właścicielką.

    OdpowiedzUsuń