niedziela, 12 czerwca 2016

Ośmiorniczki dla wcześniaków.

Po udanej, tak myślę akcji kwadratowo kocykowej, zapisałam się na następną. Leżąc sobie leniwie i przewracając się z boku na bok....oczywiście na poduszce p/odleżynowej, tudzież drepcząc smętnie po mieszkaniu swe zdolności szydełkowe eksploruję robiąc ośmiorniczki.



                                   zdjęcie profilowe użytkownika Ośmiorniczki dla wcześniaków



Informacja ze strony:

http://www.osmiorniczkidlawczesniakow.pl/

Akcja charytatywna - dziergamy ośmiorniczki dla wcześniaków, maskotki trafiają do szpitali, macki ośmiorniczek przypominają maluchom pępowinę

Są pewne wytyczne, bawełna 100%, wypełnienie - kulka silkionowa. Mam trochę  pozostałości po innych projektach, które wykorzystam do tego jak najbardziej pożądanego celu.Co  prawda dopiero wysłałam 5 sztuk, 3 następne są w trakcie kończenia.









Każdy może pomóc, nawet jeśli nie potrafi dziergać, może zakupić bawełne, lub wpłacić pieniążki na zakup materiałów. Konto zapewne na stronie .
Ja wczoraj dostałam 2 klębki od Joli na spotkaniu na Lęborskiej i będą następne.
pozdrawiam serdecznie. jak ogarnę to co mogę to się zabieram za dalsze dłubanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz