czwartek, 27 października 2016

Wielka chusta


miała mnie otulać zimą.Do koloru kurtki zakupiłam sobie Alize w energetycznych kolorach. Owszem, myślałam, że ten jeden kłębek mi wystarczy...o ja naiwna bardzo....jakże się pomyliłam. Pech mnie ścigał i w tym przypadku, niestety nie było w sklepie więcej sztuk tego koloru. W kombinacjach kolorystycznych pomogły mi koleżanki, zakupiłam motek zwyklaka akrylu (niestety) i kończyłam...





Po wypraniu i zblokowaniu, wyszła naprawdę wiiieeeelllka...



Musiałam tak skromnie wyciągnąć rączkę, gdyż całość w kadrze się nie mieściła...



Jeżeli chcecie potwierdzenia, proszę zapytać Kasi K, która jest jej nową właścicielką, a ja tym samym....zrobię sobie drugą. hi hi wiadomo nie od dziś, że lubię bardzo i czapki i chusty robić...

Miałam już nie kupować

wełen, wiecie o tym bo pisałam niejednokrotnie...ale w tym przypadku muszę, no bo jak zostać bez chusty no jak ...jak żyć... ;)



Tak dla porównania ...na podłodze na kocu 160 na 200 cm sobie leży...
pozdrawiam serdecznie,a zaraz ide z szefem do lekarza.



2 komentarze:

  1. No jak nie? Koniecznie trzeba dokupić i dziergać bo piękna jest. Jak Feniks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, już kupiłam, już robię sobie z nako też cieniowaną....
    a i robię jeszcze inne rzeczy ale to pokarzę po kolei.
    wełen nigdy dosyć, i koralików i drutów...itd

    OdpowiedzUsuń