sobota, 31 grudnia 2016

Będzie głośno...

Znalezione obrazy dla zapytania szampańska zabawa


zapewne jak co roku, będzie zabawa, będzie się działo, działo, działo, działo.....
i tak dalej...

z działań mam nadzieję że przyjdzie nowe....nowa praca, no może nowy oddział, nowe możliwości, nowe pomysły...
tylko my tacy sami będziemy, ciut starsi, bardziej zrzędliwi, zmęczeni, zaganiani, lub zbyt leniwi....
a czy mądrzejsi kto wie....




Znalezione obrazy dla zapytania szampańska zabawa



Niech chociaż tu popłynie wielki strumień szampana, ja oczywiście nie kupiłam. Po drodze z pracy weszłam do sklepu z płazem w tle, a tam nieeeeet...to kupiłam cydr i po piwie.... gdy zawitałam w domu, mażł mnie wręcz zrugał, że nawet nie przygotowałam na tę noc trunku...w ostateczności małż się wziął i poszedł i zakupił sławne igristnoje czy jak to się zwie.
Ja po dyżurze jakoś tak i siły na zabawę i świętowanie nie mam nastroju. Może dlatego, że nieprofesjonalnie z mojej strony zbyt polubiłam pewną babcię staruszeczkę, która kończy swój czas własnie dziś i ostatkiem sił walczy między życiem a odejściem...


Znalezione obrazy dla zapytania szampańska zabawa

Wszystkiego najlepszego w 2017 roku i wam i sobie życzę.
Dziękuję wam serdecznie że czytacie, oglądacie i mobilizujecie.
pozdrawiam serdecznie.
Idę robić drugą skarpetę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz